maanantai 27. helmikuuta 2017

Kerro se kuvin

Kuten olen jo aikaisemmin kertonutkin, on Pinterest minulle se hyvänmielen paikka, jossa voin viettää hetken jos toisenkin katsellen paitsi kauniita kuvia, myös löytää inspiraatiota niin arkeen kuin juhlaankin. Pinterest on monesti pelastanut minut asukriisiltä tai auttanut kun olen kaivannut ideoita esimerkiksi synttärijuhlia tai illallisia varten.

Olen lisännyt eri aiheista tauluja Pinterest- seinälleni ja näiden taulujen sisältö muuttuu usein. Esimerkiksi ostoslistani päivittyy sitä mukaa kun tarpeet muuttuvat; haaveet on jo toteutettu tai uusia unelmia on tullut lisää. Teen Pinterestin kautta myös paljon "taustatyötä" vaikkapa matkakohteista tai ruokareseptivinkeistä.

Alla näin leppoisasti uuden viikon alkuun muutamia näistä tauluista:



  • Matkahaaveita ja suunnitelmia; Tähän tauluun lisään mahdollisten seuraavien matkojen kuvia, ideoita ja ajatuksia. Kivoja nähtävyyksiä, ravintolasuosituksia tai vaikkapa sopivia päiväretkikohteita.

  • Keittiön facelift mielessäni olen kerännyt tauluun sekä unelmia suosikki-keittiöistä tai niitä ideoita, joita yhdistelemällä tulee meille se täydellinen keittiö :)


  • Ostoslistani muuttuu jos ei nyt päivittäin niin useamman kerran viikossa kuitenkin. Kuten nytkin huomaan, ei tarvetta uudelle vesipullolle enää ole mutta tuohon listalle se kuitenkin vielä on unohtunut.. Uudet silmälasit muistuttavat minua varaamaan silmälääkärin, joten meneehän tämä vähän kalenteristakin :)

  • Kevät on jo niin mielessä, että tämä taulu on viime aikoina kasvanut kasvamistaan.. Olen koonnut siihen suloisia kukka-asetelmia sekä myös paljon ideoita puutarhaan ja kevätkotiin. Niitä, joita haluan toteuttaa kunhan se kevät nyt vaan koittaisi..


  • Yhteen tauluun olen kerännyt asioita, joista ajattelen mieheni pitävän. Lisäksi taulu on oiva muistilappu lahjaidoihin ja muistamisiin!


  • Ruoka-aiheisia tauluja on vuosien saatossa kertynyt useita ja olen jakanut niitä itselleni selvyyden vuoksi hieman eri kategorioihin. Fresh -taulu pitää sisällään erinäisiä smoothie-, hedelmä- ja välipalareseptejä. Näitä katsoessa tulee aina väistämättä nälkä..

Kaunista maanantaita Sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥